اعتبار مدرک QAS

معرفی مدرک بین المللی QAS

مدرک بین المللی QaS انگلستان با برند رسمی  QASCERT یک مرکز مستقل صدور گواهینامه ثبت گواهینامه (CB) است که توسط سازمان اعتباردهی ASCB – Accreditation Service for Certifying Bodies-EUROPE اتحادیه اروپا تائید صلاحیت شده است. در نتیجه مدارک صادر شده قطعا دارای اعتبار بین المللی بوده و دارای ریجستر آنلاین در سایت شرکت بین المللی QAS است.

اعتبار QAS

 

اعتبار مدارک QAS

کلیه مدارک بین المللی صادر شده از QAS برای رزومه افراد جهت استفاده در داخل و خارج از کشور معتبر هستند و حتی افراد مختلفی پس از دریافت این مدرک از وزارت صنایع وام مشاغل خانگی گرفته اند.

همچین جهت مهاجرت سفارت های خارجی به دلیل بین المللی بودن مدرک را بدون نیاز به ترجمه قبول می نمایند. در موردهای بسیاری از سراسر دنیا فرد با داشتن جاب افر یا همان پیشنهاد شغلی با ارایه مدرک QAL انگلستان موفق به دریافت ویزای کاری نموده اند.

کلیه مدارک دریافتی از طریق آکادمی ما دارای ضمانت اعتبار هستند.

 

تاییدیه مدرک QAS از سازمان ASCB

مرکز QAS دارای تاییدیه از مرجع معتبر ASCB جهت صدور مدارک آموزشی می باشد. سازمان ASCB معتبرترین مرجع بین المللی در دنیا جهت تایید صلاحیت شرکت های صدور گواهینامه مهارت فردی یا cb است و مدرک بین المللی QAS با داشتن تاییدیه آن سازمان می تواند به صدور مدارک بین المللی اقدام کند.

تاییدیه ASCB

 

استعلام مدارک QAS

کلیه مدارک صادر شده علاوه بر مهر برجسته دارای کد ریجستر در سایت global-qas.com است که سایت مذکور با دامنه بین المللی فعالیت می نماید.

استعلام مدرک QAS

نمایندگی شرکت QAS

همانگونه که گفته شد کلیه مدارک این شرکت با دامنه بین المللی آن ثبت می گردد. جهت دریافت مدرک معتبر بین المللی QAS با ما تماس بگیرید. نمایندگی اصلی شرکت بین المللی QAS آکادمی آموزش ایرانیان می باشد.

 

دریافت مدرک QAS

جهت مشاوره دریافت مدرک QAS با  ما به شماره 03137777403 الی 03137777405 درساعات اداری (8 الی 14) به صورت تلفنی یا از طربق تلگرام/ واتس آپ شماره 09109909003 تماس حاصل فرمایید. پاسخگویی به تماس تلفنی فقط در ساعات اداری امکان پذیر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید